Nej, det går inte att ändra leveranstid samma dag som leveransen är planerad.
Anledningen till detta är att när du bokar en leverans från oss utgår vi från hela ditt valda leveransintervall när vi planerar våra körscheman. Det är därför viktigt att du väljer ett tidsintervall som du kan finnas tillgänglig för leverans.
När din order låst sig för ändringar kan vi inte längre erbjuda varken tillägg av varor eller korrigering av adress/leveranstid. Du ser vilken låsningstid din beställning har när du valt leveransintervall, antingen direkt i butiken eller i kassan.
Vi ansvarar inte för om en leverans tas i retur på grund av att du inte är hemma. Dubbelkolla därför en extra gång att leveransintervall och adressinformation stämmer innan du skickar din beställning. Du kan även se informationen i efterhand, genom att kontrollera beställningsbekräftelsen som skickas till din mejladress i samband med att köpet slutförts.
Returnerade beställningar debiteras som vanligt. Kontakta vår kundtjänst direkt om du behöver hjälp.