Saknar du något i leveransen, fått hem en dålig vara eller är missnöjd med en ersättningsvara? Du kan enbart reklamera via appen eller hemsidan. Vi tar inte emot reklamationer via mejl.

Om du begär en återbetalning baserat på någon av våra garantier (till exempel vår färskvarugaranti) eller andra aktuella erbjudanden måste du meddela oss detta senast 12 timmar efter leveransen.

Steg för steg Appen:
1. Klicka på Profilikonen uppe till höger.
2. Välj Beställningar under rubriken Ditt konto.
3. Gå in på den beställning det gäller och välj Reklamera order under Fler alternativ.
4. Bocka i varan/varorna som ska reklameras och tryck på Fortsätt.
5. Välj Anledning och Antal.
6. När du är klar klickar du på Skicka in reklamation.
Nu hanteras reklamationen automatiskt och du behöver inte vänta på återkoppling från oss, förutom i de fall vi behöver kompletterande information från dig.

Om du inte ser knappen "Reklamera saknad eller felaktig vara" klicka på "fler alternativ" så ska den dyka upp.

Steg för steg Webben:
1. Klicka på Profilikonen uppe till höger.
2. Välj Beställningar under rubriken Ditt konto.
3. Gå in på den beställning det gäller och välj Rapportera fel.
4. Bocka i varan/varorna som ska reklameras och tryck på Nästa.
5. Välj Anledning och Antal.
6. När du är klar klickar du på Skicka in reklamation.
Nu hanteras reklamationen automatiskt och du behöver inte vänta på återkoppling från oss, förutom i de fall vi behöver kompletterande information från dig.