Reklamera


Välkommen att reklamera varor som är skadade, har dålig kvalitet eller kort hållbarhet. Saknar du varor eller har fått fel varor gör du också en reklamation. Har du däremot fått en felaktig vara som du inte har debiterats för behöver du inte meddela oss om det.

Du reklamerar via hemsidan eller appen. Vi tar inte emot reklamationer på annat sätt.

Steg för steg för reklamation via hemsidan:
1. Klicka på Profilikonen uppe till höger.
2. Välj Beställningar under Ditt konto.
3. Klicka på den beställning som gäller för reklamationen och sedan på knappen Rapportera ett fel.
4. Klicka i den vara/de varor du vill reklamera och sedan på Nästa.
5. Välj Antal och Anledning och Ladda upp foto.
6. Slutför reklamationen genom att klicka på Skicka.


Steg för steg för reklamation via appen:
1. Klicka på Profilikonen uppe till höger.
2. Välj Beställningar under rubriken Ditt konto.
3. Gå in på den beställning det gäller och välj Fler alternativ > Reklamera vara.
4. Bocka i varan/varorna som ska reklameras och tryck på Fortsätt.
5. Välj Anledning och Antal.
6. När du är klar klickar du på Skicka in reklamation.


Nu hanteras reklamationen automatiskt och du behöver inte vänta på återkoppling från oss, förutom i de fall vi behöver kompletterande information från dig.




Chatta

För snabbast hjälp kan du chatta med oss.

Öppettider

Måndag - Fredag: 07:00 - 18:00

Chatta med oss här


Mejla oss

Om ditt ärende inte är brådskande kan du skicka ett meddelande till oss.

info@mathem.se


Ring oss

Pratar du hellre i telefon går det också bra att ringa oss. När det är många som vill nå oss samtidigt kan det ta en stund att komma fram.

Öppettider

Privatkunder:
Måndag till Fredag: 07:00 - 16:00 Stängt 11:00-14:00

Företag- och avtalskunder:
Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Telefonnummer: 08 507 803 61